Kundcenter - ett nummer in
När du vill ha kontakt med oss är det vårt kundcenter som tar emot dig och ditt ärende.
Välkommen till oss
Har du frågor om ditt boende eller vill göra en felanmälan? Då finns vi på kundcenter för dig. Kontakta oss via Mina sidor, mejl eller telefon. Med vårt kundcenter underlättar vi för dig att komma i kontakt med oss. Du får snabbare hjälp och våra bovärdar, fastighetsarbetare och förvaltare kan ha fullt fokus på att åtgärda dina ärenden.
Mina sidor
Enklaste sättet att kontakta oss är via Mina sidor. Här gör du felanmälan eller ställer frågor om ditt boende. Du kan skicka med foton eller bifoga dokument. Se din hyresavi, boka tvättid om du har Aptus och ändra dina kontaktuppgifter. Vi svarar dig i turordning helgfria vardagar. Att kontakta oss via Mina sidor är snabbt, enkelt och tillgängligt. Dygnet runt, när det passar dig bäst.
Mejl
Kontakta oss snabbt och enkelt på kundcenter@molndalsbostader.se
när du vill. Vi svarar dig i turordning helgfria vardagar.
Telefon
När ditt ärende är mer invecklat kan det vara skönt att få prata med någon av oss på kundcenter. Vi svarar helgfria vardagar 9.00-12.00 på telefonnummer 031-720 84 00.
Besök
Om du vill besöka oss är du välkommen att boka tid. På så vis kan vi förbereda ditt ärende för att ge dig personligare service och korta ner
din väntetid. Du bokar ditt besök via Mina sidor, mejl eller telefon. Beskriv ditt ärende så ger vi dig den tid du behöver. Adress: Häradsgatan 1i Mölndal. Ingång framsidan. Vi har stängt för drop-in besök.
Akuta ärenden
Hanteras av vår fastighets- eller störningsjour. När du har ett akut ärende vill vi gärna att du ringer oss direkt på telefonnummer
031-720 84 00. Dygnet runt.
Nu gör vi det enklare att nå oss och vår fastighets- eller störningsjour genom att använda ett och samma telefonnummer.
Ordinarie telefontid
helgfria vardagar
9.00-12.00
031-720 84 00
Akuta fel eller
störningar övrig tid
031-720 84 00,
följ knappval.
Vid fara för liv eller fastighet
Ring 112